პროფესორ თორნიკე ხოშტარიას თანაავტორობით პორტუგალიის პორტოს უნივერსიტეტის მაღალრეიტინგულ ჟურნალში „International Journal of Marketing, Communication and New Media“, რომელიც ინდექსირებულია Web of Science-ში, გამოქვეყნდა სტატია “The Impact of Social Media Influencers on Brand Awareness, Image and Trust in their Sponsored Content: An Empirical Study from Georgian Social Media Users”. სტატიის ბმული იხილეთ აქ.
მისი მეორე ნაშრომი “The Role of Integrated Reporting in Efficient Communication and Dissemination of Information” შესულია IGI Global Publishing-ის მიერ გამოცემულ სახელმძღვანელოში “Cases on Developing Effective Research Plans for Communications and Information Science” – თავი 16.
უნივერსიტეტი გეომედი წარმატებას უსურვებს ბატონ თორნიკეს მომავალ სამეცნიერო საქმიანობაში.