ტრენინგი |
ჩატარების თარიღი |
ბიბლიოთეკის სერვისები და მათი გამოყენება. საერთაშორისო სამეცნიერო ბაზების გამოყენების გზები |
14.01.2025 |
ლიტერატურის ძიება Scopus-ში/Literature search in Scopus |
19.03.2025 |
Scopus-ის ხელოვნური ინტელექტის მაქსიმიზაცია: ინტერაქტიული კითხვა-პასუხი და პრაქტიკული გამოყენება/Maximizing Scopus AI: Interactive Q&A and Practical Applications |
23.04.2025 |
რა არის აკადემიური თავისუფლება და კეთილსინდისიერება? |
04.2025 |
როგორ შევარჩიოთ ჟურნალი სწორად/How to find the right journal |
13.05.2025 |
სკოპუსის გაცნობა/Introduction to Scopus |
24.06.2025 |
სწავლა/სწავლების თანამედროვე მეთოდები:
1.PBL (Problem-Based Learning) – პრობლემის განხილვაზე დაფუძნებული სწავლება
2. CBL (Case-Based Learning) – შემთხვევის განხილვაზე დაფუძნებული სწავლება
3. Flipped classroom – შებრუნებული საკლასო ოთახი
4. Bedside teaching – სწავლება პაციენტის საწოლთან
5. TBL (Team-Based Learning) – გუნდურ მუშაობაზე დაფუძნებული სწავლება
6. CBCR (Case-Based Clinical Reasoning) – შემთხვევის განხილვაზე დაფუძნებული კლინიკური მსჯელობა
7. ექიმისა და პაციენტის როლების შესრულება
8. ექთნისა და პაციენტის როლების შესრულება
9. სწავლება სიმულატორების გამოყენებით
10. სცენარებზე დაფუძნებული სიმულაციური სწავლება სტანდარტიზებული პაციენტის მეშვეობით
შეფასების თანამედროვე მეთოდები:
1. OSCE (Objective Structured Cliinical Examination) – ობიექტურად სტრუქტურირებული კლინიკური გამოცდა (სტანდარტიზებული/სიმულირებული პაციენტის ჩართულობით)
2. OSPE (Objectively Structured Practical Exam) – ობიექტურად სტრუქტურირებული პრაქტიკული გამოცდა
3. პორტფოლიო/ Log-book
4. WPBA (Workplace based assessment) – შეფასება სამუშაო ადგილზე
5. Mini-CEX (Mini Clinical Evaluation Exercise) – მინი-კლინიკური სავარჯიშოს შეფასება
6. DOPS (Direct Observation for Procedural Skills) – პირდაპირი დაკვირვება პროცედურული უნარების დემოსნტრირებაზე
7. CBD (Case-based Discussion) – შემთხვევაზე დაფუძნებული დისკუსია
|
11.07.2025-18.07.2025 |
ბიბლიოთეკის სერვისები და მათი გამოყენება. საერთაშორისო სამეცნიერო ბაზების გამოყენების გზები |
01.10.2025 |
ბიბლიოთეკის სერვისები და მათი გამოყენება. საერთაშორისო სამეცნიერო ბაზების გამოყენების გზები |
02.10.2025 |
სწავლა/სწავლების თანამედროვე მეთოდები:
1.PBL (Problem-Based Learning) – პრობლემის განხილვაზე დაფუძნებული სწავლება
2. CBL (Case-Based Learning) – შემთხვევის განხილვაზე დაფუძნებული სწავლება
3. Flipped classroom – შებრუნებული საკლასო ოთახი
4. Bedside teaching – სწავლება პაციენტის საწოლთან
5. TBL (Team-Based Learning) – გუნდურ მუშაობაზე დაფუძნებული სწავლება
6. CBCR (Case-Based Clinical Reasoning) – შემთხვევის განხილვაზე დაფუძნებული კლინიკური მსჯელობა
7. ექიმისა და პაციენტის როლების შესრულება
8. ექთნისა და პაციენტის როლების შესრულება
9. სწავლება სიმულატორების გამოყენებით
10. სცენარებზე დაფუძნებული სიმულაციური სწავლება სტანდარტიზებული პაციენტის მეშვეობით
შეფასების თანამედროვე მეთოდები:
1. OSCE (Objective Structured Cliinical Examination) – ობიექტურად სტრუქტურირებული კლინიკური გამოცდა (სტანდარტიზებული/სიმულირებული პაციენტის ჩართულობით)
2. OSPE (Objectively Structured Practical Exam) – ობიექტურად სტრუქტურირებული პრაქტიკული გამოცდა
3. პორტფოლიო/ Log-book
4. WPBA (Workplace based assessment) – შეფასება სამუშაო ადგილზე
5. Mini-CEX (Mini Clinical Evaluation Exercise) – მინი-კლინიკური სავარჯიშოს შეფასება
6. DOPS (Direct Observation for Procedural Skills) – პირდაპირი დაკვირვება პროცედურული უნარების დემოსნტრირებაზე
7. CBD (Case-based Discussion) – შემთხვევაზე დაფუძნებული დისკუსია
|
19.09.2025-26.09.2025 |
ბიბლიოთეკის სერვისები და მათი გამოყენება. საერთაშორისო სამეცნიერო ბაზების გამოყენების გზები |
15.12.2025 |