ტრენინგი |
ჩატარების თარიღი |
ბიბლიოთეკის სერვისები და მათი გამოყენება. საერთაშორისო სამეცნიერო ბაზების გამოყენების გზები |
14.01.2025 |
საექთნო საქმის სწავლების მეთოდური პრინციპები |
25.02.2025-26.02.2025 |
Literature search in Scopus |
19.03.2025 |
სწავლების თანამედროვე მეთოდები სამედიცინო განათლებაში:
1. PBL (Problem-Based Learning) – პრობლემის განხილვაზე დაფუძნებული სწავლება
2. CBL (Case-Based Learning) – შემთხვევის განხილვაზე დაფუძნებული სწავლება
3. Flipped classroom – შებრუნებული საკლასო ოთახი
4. Bedside teaching – სწავლება პაციენტის საწოლთან
შეფასების თანამედროვე მეთოდები სამედიცინო განათლებაში:
1. OSCE (Objective Structured Cliinical Examination) – ობიექტურად სტრუქტურირებული კლინიკური გამოცდა (სტანდარტიზებული/სიმულირებული პაციენტის ჩართულობით)
2. პორტფოლიო/ Log-book
3. Mini-CEX (Mini Clinical Evaluation Exercise) – მინი-კლინიკური სავარჯიშოს შეფასება |
28.04.2025-29.04.2025 |
ბიბლიოთეკის სერვისები და მათი გამოყენება. საერთაშორისო სამეცნიერო ბაზების გამოყენების გზები |
08.05.2024 |
რა არის აკადემიური თავისუფლება და კეთილსინდისიერება? |
06.2025 |
ბიბლიოთეკის სერვისები და მათი გამოყენება. საერთაშორისო სამეცნიერო ბაზების გამოყენების გზები |
01.10.2025 |
ბიბლიოთეკის სერვისები და მათი გამოყენება. საერთაშორისო სამეცნიერო ბაზების გამოყენების გზები |
02.10.2025 |
სწავლების თანამედროვე მეთოდები სამედიცინო განათლებაში:
1.PBL (Problem-Based Learning) – პრობლემის განხილვაზე დაფუძნებული სწავლება
2. CBL (Case-Based Learning) – შემთხვევის განხილვაზე დაფუძნებული სწავლება
3. Flipped classroom – შებრუნებული საკლასო ოთახი
4. Bedside teaching – სწავლება პაციენტის საწოლთან
შეფასების თანამედროვე მეთოდები სამედიცინო განათლებაში:
1. OSCE (Objective Structured Cliinical Examination) – ობიექტურად სტრუქტურირებული კლინიკური გამოცდა (სტანდარტიზებული/სიმულირებული პაციენტის ჩართულობით)
2. პორტფოლიო/ Log-book
3. Mini-CEX (Mini Clinical Evaluation Exercise) – მინი-კლინიკური სავარჯიშოს შეფასება |
24.11.2025-25.11.2025 |
ბიბლიოთეკის სერვისები და მათი გამოყენება. საერთაშორისო სამეცნიერო ბაზების გამოყენების გზები |
15.12.2025 |